Sinds 1 augustus 2020 heeft oldtimer bromfiets club Halfgas zich gevestigd in wijkgebouw Oranjeveld aan de Jan van Amstelstraat 1 in Geldrop. Wat begon als een vriendengroep met een passie voor oldtimer brommers, is deze nu uitgegroeid tot een club welke elke zondag om 10.00 uur verzamelt om een gezellige tour tocht te rijden in onze mooie omgeving.

Tijdens deze tochten wordt er natuurlijk een pauze gehouden bij een lokale horecagelegenheid om na een hapje en een drankje weer koers te zetten richting Geldrop.

In de toekomst zijn er plannen voor een oldtimer bromfiets onderdelen beurs en een jaarlijks evenement. Wanneer daar meer informatie over is kunt u deze terugvinden op het mededelingenbord hiernaast, of op onze facebook pagina.

Oldtimer bromfiets club Halfgas staat open voor iedereen met een (passie voor) oldtimer brommers, nieuwe leden zijn uiteraard van harte welkom.

Mocht u interesse hebben of meer informatie willen dan kunt u natuurlijk vrijblijvend langskomen op de zondagen om 10.00 uur of contact opnemen met Math via 06-12977156 of Math23@hotmail.com