Spelregels Kaartclub Oranjeveld

• De competitie loopt van de eerste dinsdag van september t/m de eerste dinsdag van juli. De competitie bestaat uit ongeveer 43 speeldagen.

• Voor de feestavond dient men op ten minste 30 speeldagen minimaal 1 ronde meegespeeld te hebben.

• Wanneer u minder dan 30 speeldagen meegedaan heeft per competitieronde, telt uw score niet mee voor de prijzen van de competitie.

• Wanneer u minder dan 30 speeldagen meegedaan heeft per competitieronde, maar u wilt wel bij de feestavond aanwezig zijn, betaalt u een vooraf kenbaar gemaakt bedrag voor het eten en drinken. Dit bedrag zal uiterlijk in de week voor de feestavond bekend gemaakt worden.

• Wanneer u tijdens een speelronde de schrijver bent, noteert u van de deelnemers minimaal de voornaam en de eerste letter van de achternaam op het speelblad. Verder noteert u de datum, het ronde nummer en de tafel waaraan gespeeld wordt.
    U bent samen met uw medespelers verantwoordelijk voor het correct invullen van het scoreformulier.

We wensen een ieder een ontzettend gezellige dinsdagavond toe.

Groetjes, team kaartclub Wijkvereniging Het Oranjeveld