We zijn om de woensdag om 19.00 uur te vinden in het wijkgebouw.

We zijn een gemeenschap die, De Weg Van Jezus Christus, zo goed mogelijk willen bewandelen. In liefde en genade. Dat is wat we ook aan de mens willen verkondigen dat God een Vader van Liefde en Genade is. Hierdoor heeft Hij ook Zijn Zoon Jezus Christus aan ons gegeven opdat wij voor eeuwig met Hem in Christus mogen leven.

De boodschap van liefde en genade is dus ook erg belangrijk.

Met deze boodschap willen we iedereen die God de Vader en Jezus Christus nog niet heeft aangenomen met Hem kennis te laten maken op een ontspannende manier en in rust.

Door middel van bijeenkomsten, of dit nu bij mensen thuis of in een gebouw plaats vindt, brengen we het Woord van God de Vader, de Heer Jezus Christus en de Heilige Geest onder de mensen.

Geloof komt door horen. De Heer Jezus zegt: Mijn volk wordt verwoest door gebrek aan kennis.

Kennis is het levende woord van God. Hoe meer kennis je krijgt hoe meer inzicht je ontvangt om problemen op te lossen.

Het boek, de bijbel, is nodig om te leven maar vooral om God te behagen. Het gaat niet om het werk wat je voor God doet, het gaat om de kennis om te doen wat God van je vraagt.

Voel je welkom en loop vrijblijvend een keer binnen.

- Pastor Xavier Trommelen -